OAMGMAMR filiala SALAJ

.








IN ATENTIA MEMBRILOR OAMGMAMR FILIALA SALAJ!

PENTRU A VIZUALIZA TOT CONTINUTUL TREBUIE SA FITI INREGISTRATI

.


Alăturați-vă forumului, este rapid și ușor

OAMGMAMR filiala SALAJ

.








IN ATENTIA MEMBRILOR OAMGMAMR FILIALA SALAJ!

PENTRU A VIZUALIZA TOT CONTINUTUL TREBUIE SA FITI INREGISTRATI

.

OAMGMAMR filiala SALAJ

Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.
OAMGMAMR filiala SALAJ
Afla creditele tale de EMC on-line AICI

    Examen de grad principal 2009

    OAMGMAMR-SJ
    OAMGMAMR-SJ
    Admin

    Numarul mesajelor : 136
    Data de inscriere : 30/04/2009
    02092009

    Examen de grad principal 2009 Empty Examen de grad principal 2009

    Mesaj  OAMGMAMR-SJ

    Examen grad principal pentru asistenti medicali - octombrie 2009

    Ministerul Sanatatii Publice prin Centrul de Perfectionare in Domeniul Sanitar Bucuresti, organizeaza in perioada 22-23 octombrie 2009 Examen de grad principal pentru asistenti medicali, surori medicale/oficianti medicali, moase, tehnicieni sanitari, maseuri absolventi de liceu sanitar, laboranti biologi, laboranti farmacie, asistent igienist de cabinet stomatologic, asistent medical stomatologie.
    Examenul se desfasoara pe plan local la nivelul Autoritatii de Sanatate Publica Salaj dupa cum urmeaza:
    § 22 octombrie - specialitatile asistent medical generalist, pediatrie, ocrotire
    § 23 octombrie - alte specialitati medicale
    Inscrierea candidatilor se face la sediul Autoritatii de Sanatate Publica Salaj, birou RUNOS, intre 23 septembrie - 2 octombrie 2009 .
    Dosarul de înscriere cuprinde :
    a) cerere de înscriere;
    b) diploma de absolvire a Scolii Postliceale Sanitare/ Liceului Sanitar/ Colegiului Medical Universitar/ diploma de licenta pentru absolventii Facultatii de Asistenta Medicala/ Moase, documente care atesta îndeplinirea conditiilor prevazute de circulara M.S. nr.II/C/21262/21.05.1990, (fotocopii); la înscriere candidatul va prezenta pentru confruntare si actele de studii în original (diploma/certificatul/atestatul), care nu vor fi retinute la dosar.
    La examenul de grad principal pot participa si absolventii facultatilor de moase care au minim 5 ani vechime în specialitatea obstetrica ginecologie;
    c) atestat de echivalare (fotocopie);
    d) certificatul de confirmare în alta specialitate (fotocopie);
    e) adeverinta de vechime (5 ani la 31.12.2009) în specialitatea în care a fost încadrat/a si a lucrat conform documentelor de studii indiferent de nivelul acestora, mentionate anterior, eliberata de unitatea sanitara în care este încadrat candidatul;
    f) chitanta de plata a sumei de participare la examen (120 RON ), depusa în contul CNPDSB deschis la Trezoreria sectorului 2 Bucuresti, nr. RO72TREZ7025025XXX000266, COD CONT 5025, cod fiscal (CUI) 16142125.
    Pe coperta dosarului (dosar cu sina) se vor înscrie numele si prenumele candidatului cu initiala tatalui (conform actului de identitate), numele purtat anterior, specialitatea în care s-a înscris la examen, numarul de telefon al candidatului


    Relatii:
    Compartiment asistenta comunitara, inregistrare/evaluare asistenti medicali
    Persoana de contact: As.med. Gabriela Bojan
    Directia de Sanatate Publica Salaj
    str. Corneliu Coposu, nr. 1, Zalau, Etaj I, camera 10
    Telefon: 0260662592

    La organizarea examenului de grad principal s-a tinut cont de:

    - OUG nr. 144/2008 privind exercitarea profesiei de asistent medical generalist, a profesiei de moasa si a profesiei de asistent medical, precum si organizarea si functionarea Ordinului Asistentilor Medicali Generalisti, Moaselor si Asistentilor Medicali din România;
    HG nr. 1718/2008 privind organizarea si functionarea Ministerului Sanatatii cu modificarile ulterioare;
    - OUG Nr. 115 din 24 noiembrie 2004 privind salarizarea si alte drepturi ale personalului contractual din unitatile sanitare publice din sectorul sanitar, aprobata prin Legea Nr. 125 din 12 mai 2005 pentru aprobarea OUG nr. 115/2004;
    - Ordinul MS nr. 1470/2005 privind criteriile specifice de ocupare a functiilor, gradelor sau treptelor profesionale din unitatile sanitare cu modificarile si completarile ulterioare;
    - Ordinul MS Nr. 127/2009 privind aprobarea Regulamentului de organizare si functionare si structura organizatorica a directiilor de sanatate publica judetene si a municipiului Bucuresti.
    Examenul se desfasoara la nivelul Directiilor de Sanatate Publica Judetene si a Municipiului Bucuresti.
    Pentru organizarea si desfasurarea examenului se desemneaza o Comisie Centrala, iar la nivel local se constituie comisiile judetene si a Municipiului Bucuresti.

    Pentru a vizualiza Metodologia de organizare si desfasurare a examenului de grad principal sesiunea 2009 Click AICI !
    +





    Pentru TEMATICA apasati aici![center]
    Distribuie acest articol pe: reddit

    Niciun comentariu.


      Data/ora curentă este: Dum Mai 19, 2024 3:13 am